Preview Subtitle for Rescue 8


If preview looks OK then Download subtitles


0
00:00:01,000 --> 00:00:04,000
Downloaded From www.SubsMax.com

1
00:00:02,000 --> 00:00:03,566
All right, bitches,
all set outside.

2
00:00:03,601 --> 00:00:05,667
Let's wrap it up in here
and go hit the strip club.

3
00:00:05,702 --> 00:00:07,032
Oh, my god. Franco,

4
00:00:07,067 --> 00:00:08,834
we just did a full tour
in the firehouse.

5
00:00:08,869 --> 00:00:10,199
Five fires in two days,

6
00:00:10,234 --> 00:00:11,784
and now you're talking tits
and ass?

7
00:00:11,819 --> 00:00:13,334
That's all you can
talk about? Jesus.

8
00:00:13,369 --> 00:00:14,632
Um, actually, yes.

9
00:00:14,667 --> 00:00:17,434
Not to mention, Scores serves
sandwiches till closing time.

10
00:00:17,469 --> 00:00:18,899
Really?
Yeah, really.

11
00:00:18,934 --> 00:00:20,834
All right, let's hurry up
and get over there.

12
00:00:20,869 --> 00:00:21,901
My man.

13
00:00:23,267 --> 00:00:25,399
Yo, yo, yo, bro.
We're closed, man.

14
00:00:25,434 --> 00:00:29,400
I hear this is the hottest joint
downtown. Models and good tunes.

15
00:00:29,435 --> 00:00:34,167
Yeah, between the hours of 10
and 3:30. Come back tomorrow.

16
00:00:34,202 --> 00:00:37,332
Okay. Sorry.

17
00:00:37,367 --> 00:00:40,133
Goddamn. Guys, I'm gonna need
somebody else on the door

18
00:00:40,168 --> 00:00:41,799
if Black Shawn
ain't coming back, okay?

19
00:00:41,834 --> 00:00:44,901
Got to get somebody to work for
him tomorrow at the firehouse.

20
00:00:44,936 --> 00:00:46,467
So wait, he's still
not back at work?

21
00:00:46,502 --> 00:00:47,732
Nobody knows where he is?

22
00:00:47,767 --> 00:00:50,017
I got a message from him
saying he's up in Boston.

23
00:00:50,052 --> 00:00:52,193
I know he's got a cousin
in the department up there.

24
00:00:52,228 --> 00:00:54,334
He hasn't called Colleen.
She's out of her mind.

25
00:00:54,369 --> 00:00:56,432
If we keep covering
for him like this,

26
00:00:56,467 --> 00:00:59,234
Needles finds out, asshole mode
he's in, trouble in River City.

27
00:00:59,269 --> 00:01:01,599
I hope he's not pulling
this disappearing act because,

28
00:01:01,634 --> 00:01:04,834
you know, I found out about what
went on with him and Colleen.

29
00:01:07,634 --> 00:01:10,950
What? Guys, I know.
We work in a firehouse.

30
00:01:10,985 --> 00:01:14,267
I know everything
you guys know, all right?

31
00:01:14,302 --> 00:01:16,265
And believe me,
I say this as a dad,

32
00:01:16,300 --> 00:01:18,434
you know, no dad
could be prouder to find out

33
00:01:18,469 --> 00:01:21,434
that his daughter
is terrible in bed.

34
00:01:22,801 --> 00:01:24,965
Right.
Yeah.

35
00:01:25,000 --> 00:01:26,965
You know what,
to Colleen.

36
00:01:27,000 --> 00:01:30,667
May she continue to make Tommy's
life miserable years to come.

37
00:01:30,702 --> 00:01:32,499
Cheers.

38
00:01:32,534 --> 00:01:35,934
Mike, do me a favor. Call Shawn,
find out what's going on.

39
00:01:35,969 --> 00:01:40,067
Okay. Holy shit, guys.
Another eight grandioso.

40
00:01:40,102 --> 00:01:41,334
Oh, yeah.
Really? Awesome.

41
00:01:41,369 --> 00:01:43,032
Nice.

42
00:01:43,067 --> 00:01:46,667
You know, we gotta give some
of this to charity, you think?

43
00:01:46,702 --> 00:01:47,818
Yeah, that's
a good idea.

44
00:01:47,853 --> 00:01:48,934
That's a good
[...]
Everything OK? Download subtitles